underbar-du

Direktlänk till inlägg 5 mars 2013

Rubrik saknas

Av Cassandra Edman - 5 mars 2013 15:46

Hej

Asså jag hatar att ha ont i huvve. imorse när jag gick upp så mådde jag jätte bra men sedan när mamma hade åkt till jobbet ock jag satte mig brevid datorn så började det dunka i mitt huvud då gick jag och tog en alvedon men det funkar  endå inte men man får väll endå stå ut. Från den ena saken till den andra mamma kollar efter ett hus att hyra nära hörnefors så vi kan flytta det är jätte tråkit att flytta jag kommer att sakna min allra bästaste vän Evelina och mina andra vänner också!!  



Men glöm inte ni är underbara!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cassandra Edman - 6 mars 2013 14:36


Just nu ligger min älskade hund brevid mig jag har haft henne snart i 2 hela år! jag skulle aldrig kunna sälja henne eller sätta henne på foder hon är värdldens bästa hund!         ...

Av Cassandra Edman - 6 mars 2013 13:06

Asså jag hatar när vissa gör så mina vänner och syskon blir sura och ledsna!!!   Om man håller på så så kan man väll göra det mot sina egna kompisar och familj så inte någon annan behöver lida för det så får ni se hur svårt det är att se sina famil...

Hej

Av Cassandra Edman - 4 mars 2013 15:12

Den här bloggen handlar om vissa tycker att man är fet,ful och att ingen gillar en men tänk lite och ska ni få se hur många personer som tycker om er och bryr sig om er. Men alla behöver inte gilla en dom får hata en. Jag har själv problem med att ja...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards